Lördag

Hej hej hallå!

Igår var det mini-party hemma hos Tom och Sofie. Kollade på Idol ocg drack gott. Tacka gudarna att Amanda och Marie gick vidare :) Tack Jimpa, Rille, Tom, Sofie, Adam, Tobbe, Linn, Jesper, Emelie, Henke, Jello och Daniel för en super duper kväll! (bilder längre ner)

Idag var jag uppe med tuppen, Klockan 07.30 ringde klockan och då vra det bara att göra sig iordning och sen gav  mamma och jag av oss till Katrineholm för att hälsa på min gammelmormor och hennes karl :) Riktigt trevligt vill jag lova. Vi hann också med en runda på stadens gator där och köpte lite julklappar, hittade dessvärre inget till Jimpa så får lov att smita ner på stan här och köpa lite fina klappar.
Kom hem nyss, har ätit ännu mera! Ska nog iväg på bio ikväll, vore mysigt. Men det är så himla läskigt att köra bil när det är ruggugg väder ute...nåväl.

Nu ska jag boka biljetter // Daniella

Dagens outfit
image646
Blommig klänning med spets upptill - Queen Peach
Strumpisar - H&M


Bilder från gårdagen (oj råkade visst bara bli på tjejligan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback