Sunny Sunday

Halloj!
Har spenderat denna dag med min käre mor. Har ätit lunch på stan och sedan shoppat julklappar till Jimpa och hans pappa :) Hittade massa saker som jag vill köpa när vi flyttar, bland annat kolsvarta glas och fina ljusstakar. Jag längtar så fruktansvärt mycket, ska bli så kul att inreda huset precis som vi jag vill. Det skönaste är att det kommer vara helt nyrenoverat, hoppas även att Kenneth hinner klart med terasen, annars är det inte så dyrt att fixa som tur är :) Jag måste noh sluta skriva om det, inte så intressant för läsarna kan jag tänka mig. Men ni vet hur det är när man verkligen längtar efter något eller har varit med om något man snackar om det stup i kvarten utan att ens tänka på de. Det är bara att sitta och lee och lyssna.

Juste är det någon som kan förklara hur man gör så man kan skriva BREDVID bilden så inte texten kommer under eller över? Ser att fera gör så men jag är så seg att jag inte fattar. Tack på förhand!

Puss Daniella

Kommentarer
Postat av: S

Kul med flytten!! :D
Själv ska jag flytta till Skåne (jag bor i södertälje nu) om nån vecka. Min kille bor där. Så jag ska flytta in i hans lägenhet.
Det är skitkul med inredning och lite pysslande med lägenheten.
Aja ha det bra!!!

2007-12-09 @ 18:57:12
URL: http://suneeta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback