These words are my own

Tjenixen!
Har kommit på att jag är huuur seg som helst varje morgon, trots att jag somnat ganska skapligt varje kväll, ska nog kolla efter lite vitaminer eller något. Någon som vet vad jag behöver för att få lite energi? Jobbigt att gå runt och vara seg hela dagarna, och skriv inte promenader och träning för det står redan skrivet på mitt dagliga schema. Lång promenix med hunden och sen styrketräning på kvällen, "duktig kicka" som min farmor skulle ha sagt.
Idag har jag skrivit in en krönika som ni kan läsa här.
Nu ska jag och Jimpa ner på stadens gator och köpa julklappar och pressenter. Har kommit på en super pressent till Linn som fyller 18 år på fredag! Ska även kolla efter en paljett klänning som jag kan ha på mig, tror jag har hittat en snygg på H&M men får se. Jag har redan en paljett tee (som det nu heter) men den använder jag väldigt sällan, kanske ska ta mig en tankeställare.

Puss Daniella

Dagens outfit
hahaha ser ut som att jag har cameltoe!
image656
Blommig väst - Farmors gamla
Skärp - Farmors gamla
Jeans med hög midja - Vero Moda
Vit lång tee (under) - MQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback