Världens bästa dag!

Jaa ni ser ju rubriken! Idag har det varit världens bästa dag skulle jag tro. Sov ut länge,  sedan började den roliga färden upp till skärholmen med Jello och Sofie. Först åkte vi käpp rätt åt helvete fel, asså vem hittar inte till skärholmen? VI! Vi hamnade mitt ut i helskotta så vi fick tinga jellos pappa så fick han guida oss rätt. Efter ca 1 timme var vi rätt från det att vi startat vår resa. Kom in i skärholmen centrum ocg gick direkt till myrorna, haha jag tror aldrig jag har skrattat så mycket i hela mitt liv, fy vilka kläder det finns. Jag skull verkligen vilja vara en av dom som hittar fynd, men jag tror jag bara går runt och kollar på alla otroligt fula saker som finns också.
Efter det kom jag på att jag skulle ringa Per, butikschefen på Wedins, och vet ni vad? Han förlänger mitt kontrakt! Nu ska jag jobba nyår och sen 3 januari, alltid en början!
Hela dagen gick vi runt och shoppade som galningar, alla hittade nyårs klänningar. Jag köpte en ljusrosa med svarta detaljer - sweet! Jag är för lat för att lägga upp bilder på allt. Köpte även massa örhängen, en 18 års pressent till Sofie och massa annat skoj! HUr som helst så var det den roligaste shoppingrundar ever, tack för en super dag tjejer <3

Imorgon är det utgång som står å schemat! Wiper eller Claras, tror det blir wiper :) Förfest hos mamma och sen bär det av till stockholm, längtar! Jag har köpt en jätte fin klänning som jag ska ha på mig. Woho!

Nu ska jag hoppa in i duschen och använda mitt nya super schampoo och balsam!

En lista på det jag har köpt dom senaste dagarna men inte orkat ladda upp bilder på:
* Underkläder två sett
* Två klänningar, en till nyår och en till imorgon
* Tre par örhängen
* Guld ögonskugga
* Tre t-shirts, as häftiga!
* Strumpisar
* Lipsyl i guld
* Schampoo och balsam från apoteket
* Garniers spray tan, as bra btw!


Puss Daniella

Kommentarer
Postat av: Mucho intresante

Lipsyl i guld ? coolt ! lol

2008-01-01 @ 13:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback