18 år!

213.64.217.180 = mongo! Seriöst sluta läs min blogg om det irriterar dig, get a life for fuck sake! Tönt som inte änns vågar skriva sitt namn! Men det här ska inte få förstöra MIN dag! :)

Kunde knappt somna i går, så pirrig inför idag! Vaknade halv nio då öppnade jag massa paket! Jätte fina grejer, skönt att jag aldrig behöver vara orolig över vad Jim köper för han är en höjdare på pressenter!

Nyss ringde det på dörren också, så stog det en man där och sträkte fram en buket rosa roser. Så stod det på kortet "Grattis på födelsedagen min sockertopp! Puss Jim" Åhh jag har aldrig fått blombud förut, helt lyrisk jag näsan skakar! :) Älskar dig min nallebjörn! <3<3<3<3<3<3

Nu ska jag hoppa ner i badet och göra mig lite fräsch ;)

// Claesson

Kommentarer
Postat av: Emelie

Congrats Ella!!!!!!!!!!!!!!!! :D (L)

2007-02-23 @ 10:31:05
Postat av: Meha

GRATTIS ELLAAAA:D

2007-02-23 @ 12:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback