Alla <3 Dag

Suuuper mysigt hade jag det igår. Jim och jag hade bestämt oss för att inte köpa något åt varandra eftersom plånkan är lite tunn just nu. Men så vaknar jag av att han har plockat fram världens gulligaste nalle, super mjuk så står det "I love you" på magen på ett hjärta! Super gullig, redan då började jag få skuldkänslor över att jag inte hade köpt nått. Sen kommer vi till skolan och då säljer dom roser i kafeterian och då köper han 3 roser till mig där som jag stolt gick och visade upp för alla i skolan under dagen.  Jag fick roser av Jim därifrån förra året och då var vi inte änns tillsammans, hmm undra om han hade pirr känslor för mig redan då? det tåls att tänka på :) Och sen när vi kommer hem igen så kommer han fram med världens störst roser! Jätte fin bukett med tre enorma roser och ett jätte fint hjärta i <3. Nu kan ni ju förstå att jag skämdes en anning eftersom jag intehade köpt nått. Kände mig som ungarna i den där telia reklamen när dom inte hade köpt julklapp till pappan :/ Men jag tog mig kragen och gjorde världens mysigaste middag, så jag fick lite bättre samvete när jag såg hur mätt och belåten han blev. Sen var vi helt själva nere hos pappa, år gott, drack gott (hmm Jim söp nästan ner mig, liite bakis idag) och kollade film. Dessvärre var det filmen Feed så jag höll på att spy. Ett tips är att inte se den efter man har ätit, vi var tvugna att stänga av så jag inte skulle pjuuuka! Men tur som det är så hade vi varandra att roa oss med istället för film :)

Bästa alla hjärtans dag någonsin, tack Jim <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vad gullig han är, ni är så söta tillsammans.

2007-02-15 @ 18:41:34
URL: http://sandrahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback