Helgen

Super skön helg! Har bara tagit det lugnt och myst! ( Laddar in för nästa hekg rättare sagt )

I fredags var jag och jim på bio. "En natt på museumet", Jim som ville se den så så blev de, men det visade sig vara en mycket givande kväll och filmen var ganska rolig förutom att det satte sig nått misfoster med världens konstigaste fripp framflör mig så jag inte såg texten, men snäll som jim var så spottade han i sin hand och droh ner killen framför mig ´s typ "tupp kam" och sa - Tänk på att vissa är kortare är din tuppkam så snälla lämna den hemma! Sen tröck han ner tuppkamen med spottet han hade i handen. Roligaste på hela kvällen :D Tack älskling <3

I lördags var vi nere hos pappa och käkade mumsig mat och kollade melodifestivalen. Pratade lite om våran resa i sommar, guuud va jag längtar!

Nu ska jag hem till mamma, skola imorgon. Tack gud för att jag är ledig på fredag, har ju en del att planera...

// Claesson


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va äcklig kille du har!!! pinsam

2007-02-20 @ 13:59:11
Postat av: Emelie

Hmmm nån som vill ha Jim *tittar upp* ! Haha patetisk jävel.

2007-02-21 @ 14:38:09
URL: http://ahlskog.blogg.se
Postat av: daniella

ursäkta tror du att jag var seriös eller? ja tänkte bara piffa till inlägget lite, nu är det du som är pinsam! moahaha

2007-02-21 @ 15:47:44
Postat av: Anonym

ehhh piffa upp? spyr. du äre du som e äcklig då.

2007-02-23 @ 07:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback