Intensivkurs, Sunny Beach och 18 år

jaha så vecka 9 ska jag på intensivkurs för körkort. Lite nervös faktiskt! Men om jag inte tar tag i det så blir de väl aldrig av, eller ja om inte pappa tar tag i de. Jag skulle mycket häldre vilja ha hår förlängning än intensivkurs men jag måste väl prioritera :/ :)

Inatt hände nog det värsta som har hänt på länge (hmm lite konstigt formulerad mening). Jag trodde jag skulle svimma! Jag vaknade vid typ 4 på natten av att jag mådde hur illa som helst och vart tvungen att spy! Gick in på toan och Jim var så snäll och följde efter för att hålla upp mitt hår, men jag spydde aldrig. Falskt alarm! Men när jag reste mig upp så kändes det som att allt blod från huvudet ran ner till bennen och jag trodde att jag skulle svimma. Det hände sen igen typ vid halv sex! Helt kallsvettig och klibbig men det hindrade inte Jim från att hålla om mig natten lång. Gullegris!

Nu är det klart, Sunny Beach 07 here we come! Ska dit i år igen, fast nu ska vi bo på Viktoria eller Majestic, finaste hotelen :D Ska försöka boka så vi åker 15 juni. Woohhooo. Jag, Jim, Sanna, Pelle, Pappa och Louise. Men vi har såklart egna rum allihoppa! Va länge sen jag åkte med pappa, ska bli kul! Party al night long!

Ville bara till sist medela att nu är det nära mina vänner, jävligt nära! Snart fyller jag 18 år! :D

Längtar tills imorgon myyyys! <3<3<3<3

// Claesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback