Jävla fan skit

usch va jag hatar körskolan, jaa jag vet att det lät anorlunda igår! Men fy sjutton för att vänta 8 veckor på en tid för teoriprovet! NEJ TACK! Jag som ville ha körortet efter en månad typ...Trist som satan! Det gick riktigt piss idag, inte körningen, utan teorin...BLÄ!

Gick på stan idag, shoppade lite. Försökte hitta något till pappa som fyller år idag, men inte det nej. Va i alla affärer på stan men hittade inte ett piss. Jobbigt, får gå igen imorgon. Ska ut och äta imorgon och fira pappa lite. Trevligt. Haha träffade Emelie, Sofie och Bengan på stan också, halleluliah va knäpp em är :O :P

Ikväll blir det bio. Jag var så snäll mot Jim så vi ska på Hanibal. Usch jag hatar dom filmerna, men ibland måste man vara lite snäll också, faktiskt jag som bjuder också. My ohh My!

//Claesson

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha körskolan vill ju bara lura dig på pengar, de e därför dom bokar tiden åt dig så sent. Gå in på www.vagverket.se och boka själv.

2007-02-27 @ 16:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback