Sakta men säkert

närmar sig min 18 års dag! Igår fick jag öppna dom pressenterna som var från Jims familj, och ett som var från Jim. Resten får jag på fredag och på söndag.
Jag har än så länge fått :
En svart klänning/långt linne med volanger på nedredelen :)
En tröja som är ljusgul och rutig med grå och vit
Nya leggings
Leopard pumps


Super nöjd :)

Nu kan man säga att jaghar lov, wooohhhooo! Va hemma idagb för vi skulle bara göra övningar på multimedian eftersom vi gjorde våran sista uppgift igår. Och imorgon har jag tagit ledigt eftersom jag måste dona och hålla på i lokalen. Gud jag börjar bli nervös nu! Drömde mardröm inatt om det hela. Alla kom dit vid sex och jag gick fortfarande i myskläder, sen var det två tjejer som inte stod på listan som försökte komma in, sen när dominte fick det så kastade dom ägg på hela lokalen och så fick jag massa ägg på mig. Herre gud va nojig jag är! Längtar som tusan till fredag. Vet inte om jag längtar mest till att det är min födelsedag eller till själva festen? Super kul kommer det att bli. Juste vill bara upprepa att om du inte är bjuden och står på listan så är du inte välkommen! Och jag släpper inte in folk där heller, och inte vill jagha dit "min kompis,kompis, kompis" heller. Nära och kära ska det vara när man fyller år!

Nu ska jag och Jim ut med hunden,

// Claesson

Kommentarer
Postat av: .

Nära & Kära var det ja!

2007-02-24 @ 15:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback