Svettas som Svante

Satan i gatan va jag svettas! Kanske är det för febern eller så är jag bara allmänt ofräsch? (Välj vilket ni vill)Fortfarande inte frillefriskan, undra om jag alltid kommer vara sjuk? Blir hursom helst en väldigt lugn helg för min och Jims del eftersom jag har lyckats smitta han med min halsfluss så nu äter vi båda två pencilin, och vi alla vet ju att man inte får dricka när man tar pencilin iaf inte om man vill överleva natten! Så på den vägen är det och den vägen leder till en väldigt lugn helg! Lite skönt att inte behöva vara ensam hemma på dagarna nu när vi båda är sjuka, det finns alltid något positivt i det som händer minsann!

Snart är det alla <3 dag. Längtar typ 486428646 gånger mer än vad jag gjorde förra året, wonder why? Juste för nu har jag en pojkvän att fira med. Förra alla <3 dag var ganska sorglig, jag söp mg full med Emelie men hon lyckades ju iaf få en pojkvän den kvällen medans jag lämnades ensam och bakis dagen efter...Men nu har jag min underbara Jim att fira med, det knäpper vi för (knäpp, knäpp, knäpp = med fingrarna)

Nu ska jag in i duschen för att sedan krypa till kojjs med min ännu sjukare pojkvän, men han får ändå ta hand om mig. Jag tog hand om han pretty good last night, if you know what I mean ;) grr (obs to dirty!) Nåväl time to hit the shower!


// Claesson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback