10 månader

Idag har jag och min Jim varit tillsammans i 10 månader. Tycket det är helt underbart så jag firar med att skriva med den snygga kursiva typsnittet :)

Fortfarande sjuk :( Får se om det blir skola imorgon eller inte. Mamma kom med förslaget att vara hemma och ta igen allt i helgen. Känner att jag måste vara helt frille friskan innan jag går tillbaka till skolan för annars kommer allt bara att blomma ut igen och det vill vi ju inte!

Ska vara jätte snäll mot Jim idag, fast han får ta hand om mig, och göra som han vill..eller nästan iaf ;) Det har varit 10 helt underbara månader vill jag lova och många mer ska det bli! Längtar sin tusiken till våran 1 års dag!!!! Hoppas du överaskar mig då älskling <3

Nåväl...Daniella Claesson

120859-9

Kommentarer
Postat av: Emelie

congrats

2007-01-25 @ 17:02:04
URL: http://ahlskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback