ÄNTLIGEN.....

HELG HELG HELG HELG!!!!! gudars var schööööönt med helg!

Igår gick jag, Emma, Emelie och Sofie och käkade på Nancys sen gick vi på bio. "The Holiday".  Den var hur bra som helst :) jag kan rekomendera den starkt. Va bara vi tjejer, jag kan ju säga att jag saknade Jim efter filmen, Jag blir så kär efter jag har sätt romatiska filmer :) Myspys!

Ikväll vet har jag nadda aning om vad som händer? Några förslag? Annars blir det väl och hyra film och ha lugn kväll...Känns inte som om det spelar någon roll vilket. Tycker nog att det är skönare att bara vara hemma om det inte är någon stor grej som händer eller om man ska på middag och träffa lite vänner. Men orka gå till en fest som man tror man komer in på, man har ingen aning om vad det är för folk och man  går bara för att dricka och blir full! NEJ TACK! Då kurar jag heldre ihop mig under en filt och myser istället!

Nåväl...Daniella Claesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback