Cykling...

Finns det någe tråkigare träningsmetod än motionscykel? Skulle inte tro det va! Jag klarar att sitta på den i 30 minuter sen somnar man av uttråkning plus att sadeln gör för jävla ont på rumpan! Trots att den är fyllig och fin så blir det nästan som små blåmärken längst stussen. Har provat att tejpa fast en kudde på sadeln men det hjälper inte ett dugg ska jag be och få tala om. Men ska man vara fin får man lida piiiiin!!!

Kort dag i skolan imorgon, sovmorgon till 11.50 schönt värre! Bara idrot, mentor och sammhälle. Sen efter skolan ska jag träna (booooring att träna själv) och blir hurtig sen göra mig lite frän för vid halv sex ska jag träffa girlsen så ska vi äta ut (Donken alltså) sen på bio. The Holiday. Mysigt och trevligt! Efter det får vi se vad som händer, alla kanske rör sig vidare hem till sina pojkvänner. Får se vart vindarna bär!

Nu ska jag upp till Jim som sitter på cykeln och ligga bredvid och traka med hjälp av situps! Beatchen -07 here I come! Ute i god tid så jag kan fuska med healty ätandet ibland..som imorgon! Men jag ska iaf vara nykter fram till min födelsedag (Good luck missy alcoholic)

Nåväl...Daniella Claesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback