Disktrasa

Jaa det var ett tag sen jag skrev. Wonder why? Jag har väl antagligen inget intressant att skriva I gues, men men bara massa nonsens kan vara kul att läsa ändå....

Idag började jag klockan nio och slutade typ kvart över tio...Jag ska förbreda min radio intervjuv. Ska intervjuva Sanna om typ "Tonårsliv" hon lär ju passa bra eftersom hon är en liten rebell :P

Tror jag ska sova utan min Jim nu inatt :( Uscha buscha inte kul!

Haha det roligaste var när jag och Jim låg i sängen igår så var han lite elak sen typ 10 sekunder senare ramlar min lampa ner i hans huvud! "Somliga straffat Gud med desamma" haha!

Har börjat planera min 18 års fest nu. Ska skicka iväg alla inbjudningar i helgen tror jag, bara några adresser som är lite svåra att få tag i men det fixar sig nog. Har kommit upp i 52 pers tror jag. Men sen får man ju självfallet ta med sig pojk och flickvänner också. Men om man inte står på listan så behöver man inte anstränga sig och försöka komma in heller! Vissa vill man ju helt enkelt inte ha dit :)

Nu ska jag göra lite ljud grejer...längtar tills kursen är över!!!

Nåväl...Daniella Claesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback