En dag sänd av Djävulen!

fort fort fort, jag måste skriva fort eftersom jag kollar på Oprah och de e paus! Janet Jacksson är ju där! lordiii lord!

Vaknade vid halv åtta men oarkade inte gå upp så stälde om klockan till tio i åtta. Hade otroligt svårt att somna om eftersom en viss sanna höll på att tappa kryckor över allt! När jag väl pallrade mig upp ur sängen så var sanna och pelle inne i duschen, så jag gick in till Jim igen för att gräma mig lite eftersom vi bara hade 30 minuter på oss att göra oss iordning! Men jag klädde på mig och gick ut igen, då står dom fortfarande kvar i duschen och gjorde det i alla dom där 30 minuterna så vi kunde inte komma in i badrummet :O Sminkade mig i mörkret och vi kunde inte änns borsta tänderna! Brist på mognad, jo tack jag vet! Så från och med nu kommer jag aldrig mer sova hemma när sanna är där, punkt slut! Men vi skyndade oss iväg till tåget och när vi väl var där så var två tåg inställda och sen var dom försenade så kom försent till skolan! Sen efter engelskan åkte vi hem eftersom vi är sjuka :( Blir väl att man smittar varandra skulle jag tro! Men vi var iaf i skolan ett tag och provade om det gick över, good for us! Tror jag ska vara hemma imorgon också, får se hur jag mår :/

Nu ska jag skynda mig tillbaka till tv:n!!

Nåväl...Daniella Claesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback