????

Emelie fixade min blogg igår, såg nu att jag hade fått en liten hälsning på köpet Gullunge! <3

Allt känns upp - och - ner! Ena sekunden är allt tipptopp och jag kan inte önska mig mer just nu, men sen PANG så blir vi som ett sår som bara svider och jag vet inte om det kommer läka? Jaa jag skriver lite konstigt jag vet, men strunt samma! Kanske funkar det om man låter såret vila en stund och få frisk luft så läks det med tiden? aja får se vart allt leder....

Skulle ha tränat idag men mår inge bra, har inte gjort det på hela veckan :/ Vet inte vad som är fel, huvudvärk och deppig. Känner att jag skulle kuna börja tjura över minst lilla skit sak. Tror jag behöver någon att prata med...NEJ ingen psykolog utan en vän, en riktigt vän.

Nåväl...Daniella Claesson

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mig kan du prata med när som helst! Det vet du, ring mig ikväll om du har lust(L)

2007-01-17 @ 16:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback