Gårkvällen var great!

Går kvällen var great! Jag, Jim, Emelie, Henke och Sofie var hemma hos Emelie och drack gott och hade trevligt. Jag fick i mig lite för mycket vin tror jag och kom med förslaget att vi skulle leka sanning eller konka :) Skiiiit kul! Trevligaste kvällen på länge tror jag...

Åhh kom på att det skulle vara skit kul att köra några låtar på min 18 års dag, fy skam att Frida är i USA bara :( Annars hade det varit en rolig idé...tycker jag iaf och det är väl det som räknas eftersom att de är min dag :)

Snart kommer mamma och hämtar mig och jim så ska vi köpa skräp mat och kolla film. Ja jag vet att det inte riktigt går in i "tallriksmodellen" eftersom jag ska vara nyttig nu. Men jag har iaf gått ner 1 kg på en vecka. CONGRATS! Tänk om man kunde vara super sexig till 23 februari. Fan va jag tjatar om min 18 års dag :O SHUT UP DANIELLA! (skitzo) men jag längtar nått så fruktansvärt mycket!

Jaja nu ska jag städa lite tror jag, det är ju trots allt bara mina kläder som ligger på golvet i Jims rum...wonder why?

Nåväl...Daniella Claesson


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja det var mycket trevligt :D (L)

2007-01-14 @ 16:36:13
URL: http://ahlskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback