Gott nytt år!

Igår var det nyår, som det inte går att gå miste om! Super rolig kväll! Dagen började med att jag klockan tio på morgonen stälde mig och steckte tacos köttfärs till kvällen. Köttfärs till ca 20 pers är ingen lek, dte ska gudarna veta! Men men, senare gjorde jag mig fin och vid halv sex kom gästerna! Jag, Jim, Nenne, Emelie,Henke, Sofie, Mea, David, Johnny, Mikaela, Amanda, Camilla, Tom, Niklas, Malin, Kattis mfl! Kommer inte ihåg resten :) Jättre trevlig middag och alla var lagom högljuda! Party kväll som man sent kommer att glömma. Vid halv tolv förflyttade sig alla ner till stan, förutom dom som hade åkt lite tidigare. Kolade på fyrverkerierna nere vid Maren, huuuur fint som helst! Men sen finns det ju dom där satans idioterna som tänder smällare mitt i folksammalingar! Herre gud trodde jag skulle sprängas upp ett flertal gånger. Men trevligt var det och ingen kom till skada som tur var :)

Det var det trevliga med nyår, sen har man ju dom mindre trevliga som städning efter partajet men det finns en grej som är snäppet värre NYÅRSLÖFTET! Man bestämmer en ny grej varje år även fast man vet att man inte kommer kunna hålla den,men det här året , jaa det här året då ska jag lyckas! Fast jag har fuskat lite och har valt två nyårslöften så jag är graderad i fall det ena skiter sig :) Smarthead! Så lycka till till alla er som har ett nyårslöfte och hoppas ni kan hålla det :)

Aningen segt idag så det blir bara att ligga i soffan och kolla på Lost. Jag och Jim har snart kämpat oss igenom dom två första säsångerna. Men nu kan man ju inte vänta på den tredje så snälla du som filmar serien. SKYNDA PÅ!

Nåväl...Daniella Claesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback