Håltimme :/

Vem fan var det som kom på den idiotiska idén med hålltimmar? :O Har haft hål i typ 2 timmar snart okej om man gick i en skola som det fanns lite kul folk i, meeen nej då Daniella har valt att gå på Tumba gymnasium och det DÖTT här! Förutom några få människor förstås :) men det är ytterst få! Tur att jag har min Jim i skolan iaf...<3

Idag skicka pappa iväg mina inbjudningar till festen wooohhooo vad jag längtar!!!!

Efter skolan så hämtar Katta mig och Jim , ska handla lite tror jag och sen ska jag träna :) Schööönt!

Nåväl...Daniella Claesson

Kommentarer
Postat av: Jello

hoppas du räknade in mig bland de roliga människorna :P

Du, jag längtar tills du fyller :D

2007-01-17 @ 11:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback