Jaha

så var det de där jävla nyårslöftet man ska ta tag i nu då! Har börjar cyckla, situps och äta nyttigt!
Jag: Meen åhh jag lägger av, det händer ju ändå inget!
Jim: Men lillagumman du har bara tränat i en dag :O

Men hur lång tid ska det ta att träna av sig 4-5 kg? Pllar inte, sööööt sugen! Beroende, I think soo!

Aja jag har iaf ätit sallad till lunch och bakpotatis och kött till middag, inte så onyttigt va? Skippade läsken och godiset till filmen. Framsteg! Dagen har väl varit bra förutom vid 3 tiden då sötsuget komm igång och humöret sjönk till 0...Vart irriterad över att jag inte hittade aftonbladet och för att det inte var vatten i flaskan när jag skulle cyckla. Stakars Jim som ska stå ut med mig nu tills jag har gått ner mina kilon!

HUR LÅNG TID TAR DET ATT GÅ NER FRÅN 64 KG TILL 59-60????? OCH HUR SKA JAG GÅ TILL VÄGA! skriv i "kommentarer" jag blir tacksam för all hjälp i världen. Och ni som tyckte att jag vägde mycket kan jag fösvara mig genom att säga att jag har tjock benstome (yeah ringht :/ ) hahaha! nåväl, HJÄLP MIG!

Jag ocg Jim har hyrt tre filmer så nu ska vi gloo på dom hela kvällen! Kanske är dags att börja snart eftersom klockan är halv sju...Ska hoppa in i duschen först bara, jag luktar sverre!

Pussigull på Jim (skuldkänslor för att jag var grinig förut)

Nåväl...Daniella Claesson


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du e så fin (L)

2007-01-04 @ 20:05:01
URL: http://ahlskog.blogg.se/
Postat av: Mea

du är så het så!!!!!!!!

2007-01-04 @ 22:29:27
Postat av: A

håller med, du är fin :)

2007-01-06 @ 16:55:21
Postat av: JohnnyBoy

4 kilo? pfft taekwondon grejjar det på nolltid bejb ;) ta med jim också!

2007-01-11 @ 21:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback