Sjuk :/

Har kännt mig hängig hela veckan och idag är det inte ett dugg bättre? Kanske är det något annat än en konstig förkylning som spökar?

Pappa hämtar mig snart så ska vi iväg till gymet eftersom vissa inte har fixat kort än (JIM)...Sen ska det bli mys middag, men jim ska inte vara där :( jaja ska sova utan varandra så kanske vissa saker löser sig, no idéa orkar inte bry mig för det känns inte som att det kommer ske någon ändring eftersom vi inte gör något seriöstförsök i att få det bättre? ojj här sitter jag och skriver hela mitt liv, jaja så får det väl vara för denna gång!

Hade sista live sändningen idag, hatar radio!! Eller nej inte hatar jag orkade nog bara inte göra något bra idag...

Nåväl...Daniella Claesson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback