Sluta smöra

Emelie och Mea...era komentarer är typ exakt likadana! hahaha! aja...gulligt iaf (L)

Ikväll ska jag och Jim ut och käka på Barollo, för er som inte vet vad de e så kan jag medela att det är en supermysig italiensk resturang! MUMSFILLEBABA! Bara så att jag ska kunna äta gott där så har jag levt på räkor, avokado och keso idag till frukost/ lunch så nu kan jag förstjäna en Frutti de mare (Skaldjurs pasta).

Har varit ute och kört en stund idag också, jag börjar få in snitsen nu..det svåraste är bara att komma iväg i början från 1:ans växel...hard! Men det ordnar sig det med såsmåningom! Vi åkte förbi Stefan också (han jobbar på bil grej) så visade pappa sin nya bil så kunde jag pecka ut vilken bil jhag önskade mig i 18 års pressent (yeah Daniella dream on) men hoppas kan man ju göra ;)

Aja nu ska jag göra mig lite sceeezzig för min man!

Nåväl...Daniella Claesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback