X-tra situps, bästa samvetsstärkaren!

Jahap klockan halv tolv var man på gymmet och körde för fullt! Ibland förvånar jag faktiskt mig själv, men jag har en månads hårdträning framför mig eftersom jag vill vara lite slimad till 23 februari! Plus att jag hade lite dåligt samvete för att ajg hade ätt godis igårkväll, körde några extra sit-ups nere vid styrketränings grejerna så försvan skuldkänslorna illa kvickt!

Vad händer ikväll då? Vill bara ta det lugnt hemma hos någon, spela spel och dricka vin. Trevligt det skulle vara! Som ni kanske förstår så har min plan om att vara nykter till min 18 års dag gått åt pipsvängen! Men shit happens - get over it! Man lever bara en gång så varför inte unna sig den lilla vardagslyxen? I know I will!!

18.18 önska er något!

Nej nu ska jag gå och gosa lite med min nallebjörn Jumich <3

Nåväl...Daniella Claesson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback