Bunny-Lunny

Hej Hej!

Vill bara börja med att gratta min J som klarade teoriprovet idag :) Dukitg kille <3

Skulle vara med Sofie idag igentligen, men jag kände mig lite hängig (vilket jag gör fortfarande) så det sket sig. Sorry gumman ;) Får väl ta det imorgon nu när båda Tillbergarna jobbar. Pappa ska lära mig köra båten i veckan också, haha jag borde ha lärt mig de nu men icke sa nicke...Juste Tom undrade om jag och jim ville med dom ut och käka imorgon, kinafoooood mm´mmm´mm (känner mig som Homer med dreggel i munnen)
Sitter hemma hos mammi nu heeeelt ensam eftersom J är och spelar (säger man så?) paint boll. Han kommer se ut som en dalmatin när han kommer hem, fast istället för svarta fläcar kommer han ha stora blåmärken.

Jag och Jim kollar efter kanin nu också, det verkar bli det nya chiuhuahua eller det nya svart om man så vill. Alla skaffar kaniner, och det ska vi TROLIGEN också göra. Har hittat en suuuuper söt som jag ska överaska Jim med senare :P Någon som vet vad mat och allt sånt kostar?

//Daniella

image102

Kommentarer
Postat av: Andrea

åfyfan vad söt :D hallå då kan du och emelie para dom? (SMART JAG ÄR) så kan ni skänka en till mig längre fram, höhöhöhö

2007-07-04 @ 09:43:36
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se
Postat av: Daniella

Andrea: Haha jaa det var inte en dum idé ;P

2007-07-04 @ 12:13:31
URL: http://daniellaclaesson.blogg.se
Postat av: Anonym

Andrea: nej du, skulle inte tro att dom skulle para sig...

2007-07-04 @ 12:19:29
Postat av: Anonym

Söt kanin fast du är dock sötasssssssssssssst

2007-07-04 @ 16:20:09
Postat av: Daniella

Anonym (Emelie): Du behöver inte oroa dig för det bli ingen bunny för våran del, mamma är ju allergisk :/
Anonym: Hahaha neej inte sötare än kaninen på bilden <3

2007-07-05 @ 16:45:12
URL: http://daniellaclaesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback