Firre Fjärt

Tjitjing!!



 

Som jag skrev igår så skulle jag, jim, sofie, tom, kenta, katta och mamma till stockholm. Jag körde ner drösen till stan och så satte vi oss på CP iväntan på tåget. Efter en varsin öl (blläää) så tog vi fem tåget upp för att möta mammsen. Det första vi gjorde när vi kom fram till Söder var at6t sätta på en kina resturang och käkade för jag höll på att tuppa av av hunger!! Jag och Snuffan delade på en vit vins kanna :) smarrigt. Sen gick vi vidare till gröna jägarn men jag tyckte dom var så fruktansvärt otrevliga (!!!). Vi var bara där i typ fem minuter, om ens de, sen gick vi vidare till något annat trevligt ställe där vi satt ett bra tag och hade trevligt. Tog taxi hem till Slödertälje och gick ut på Eagels. Trevlig kväll må jag säga, kul att Sofie vart lite på kakaluren. Måste göras om! Tack alla för en tip topp kväll!


Jag träffade på Emelie igår vid stationen så vi bestämmde att jag ska till henne idag :) Hälsa på Fabbe som alla säkert har läst så mycket om. Juste Emelie om du läser detta så tänkte jag komma runt tre? hahaha, eyyy nya msn? Ja så har jag tänk spendera min dag, ska köra mamma vid fem tror jag, no idéa. Och ikväll blir det lugna puckar för J och mig. Hyra film och muuuusa.


//Daniella




Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack för igår gums :) riktigt kul! LOVE

2007-07-07 @ 14:51:45
URL: http://lesvin.blogg.se
Postat av: Anonym

GRÖNE jägaren heter det , Dyslexi någon ?

2007-07-13 @ 18:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback