Fredag - Lördag

Kör en liten snabb uppdatering nu innan jag ska börja fixa mig för kvällen bravader :)

Igår (Fredag) började allt med att mamma ringde vid typ elva (?) och ville åka till ikea, och eftersom jag har bilen så vart jag tvungen att följa med. Men när vi väl var där så ångrade vi oss eftersom det var typ 72654285435 andra som hade samma tanke som oss. Vi åkte till City Gross och käkade lunch osg traskade runt i affärer. Vid halv fem var det träning som gällde, en halvtimmes core på world class och efter det träffade jag emma på stan. Svettiga som vi båda var gick vi till Nancys och här började kvällen. Efter att ha ätit sig proppmätt åkte vi hem till emma och förfesten kan börja. Vif halv åtta kom jello så då bytte vi om till bikini och hoppade i bubbelpoolen som står utomhus, typ sån där tunna ni vet men den är nerbygd..super majsigt, drack lite vin och åt smågodis. Började fixa oss och vi elva tiden tog vi bussen ner till TK där vi träffade boysen och en hel del andra människor bla gaggo, tess,bella, emma forsis, amanda och en hel skara till. Bästa ute kvällen på länge men roligaste var nog förfesten.Tack <3

Idag har jag inte hunnit med så mycket än..åkte ner till stan för att träffa upp mamma som satt och fixade naglarna hos Rima. Sen efter det gick vi och lunchade. Nu ska jag snart äta middag med hela tillbergar familjen och en levin. Sen är det bara att börja fixa sig för sen bär det av till Cicci där hon, emelie, henke, jim och jag ska vara under kvällen. Kuligt!

//Daniella


Lite bilder från igår, kommer mer senare!



Kommentarer
Postat av: Emma

det blev ju skit snyggt med kläderna :)

2007-07-29 @ 17:01:32
URL: http://emmaelassali.blogg.se
Postat av: ems

forsis :D trodde folk hade slutat kalla mig de ;D haha menmen,namnet lever än! =)=)

2007-07-29 @ 17:30:16
URL: http://emmaforsmark.blogg.se
Postat av: Daniella

Emma: Hehe tack :)
Emma 2: Hehe jag viste faktiskt inte att du kallades de :P Men nu jäklar ska jag börja!

2007-07-31 @ 18:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback