Helgens bravader!

Gud det här har nog varit den roligaste helgen på länge tror jag. Och kolla ut nu, vädret är toppen! Kanske var det för att jag sa till moderjord på skarpen den här gången :)

Fredags var det ju äntligen dags för Jellos födelsedag! Hur kul som helst. Spenderade dagen hemma hos mamma med Sanna som jag plockade upp från arbetet. Sen vid sex rullade alla till Jello som hade hyrt lokal för middag och fika, världens godaste paj mmm´mmm´mm. Vid elva (?) drog dom som kunde och ville vidare till TK där vi spenderade resten av kväll. En otroligt lyckad dag och kväll må jag säga. Tack för det Jello :)

Lördagen började med baksmälla...ajajaj mitt huvud men efter lite frukost och alvedon så var den botad. J och jag åkte hem till vårar lilla hus för att göra oss iordning för takfesten som skulle vara på eftermiddagen. Kom dit igen vid tre och försökte få i mig lite potatis med massa sallad men magen ville inte riktigt. Vi var väl där med alla gammlingar. Asså det var typ hela huset där mamma bor på stan som hade "fest" på terassen, så det var mest oldies. Men det var trevligt, jag var nykter eftersom jag skulle köra hem igen. Men sen shoffs så bestämdes det att jag och J skulle ut till Sofie där hon (såklart), Tom, Emelie och Henke var. Så det var bara hem och byta om lite till bekvama kläder (såg ut som jag klev ur sängen) och röra på sig igen då. Var super kul. Hur länge sen som helst ajg träffade Emelie tror jag. Saknad <3...Efter vi hade varit där ett tag så tog vi vårat pick och pack, det vill säga drickan, och gick ner till Peder och Jens, tror att det bara var peder som var hemma, ser ingen skillnad på dom. Åkte väl hem vid tolv tiden då det var precis lagom (typ)..

Tack för en toppen helg alla medvärkande ;)

Idag så är jag helt ensam hemma hos J. Har lovat att vara hundvakt. Men inge problem ska lägga mig vid poolen och sola lite. Har ända inget bättre för mig i den här gudomliga värmen :) J ringde nyligen och sa att han inte kommer jobba någe mer den här veckan, woohhooo, sena kvällar och länga mornar här kommer vi! Ikväll ska vi grilla hos pappa och sen kanota ut till någon ö och tälta. Hur länge sen som helst jag har fått haft dig för mig själv efetrsom han somnar vid nio tiden annars!

Nej nu ska jag fortsätta kolla på Våra bästa år! Gudars va långt jag har skrivit, säger ju att man får insperation i det här rummet och med stor hjälp av det underbara tangentbordet :)

*Tjitjing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback