Måndag - Tisdag

Nu kommer en liten snabb uppdatering om gårdagen, Emelies dag, och den här dagen, bakisdagen!

Måndag:
Vaknade priiiiti örly, låg kvar och degade men tillslut poof så ringde mamma och påminde mig pm att jag skulle hjälpa henne att bona (?) golven eller vad det nu hetter. Lyfte ut alla möbler ur vardagsrummet och sen var det bara till att börja knäskura, asså vilket träningspass! Vid tre begede vi oss till bodastigen. Jag gick upp till emelie för att fira henne med blommor och blad. Pressenten får hon på lördag :) Där bjöds det på tårta och hela släkten var där. Riktigt kul! Efter det var det bara att åka hem till mamma och äta middag sen körde hon mig till J för då var det dags att börja göra sig redo för lvällens bravader. Firade Emelie hemma hos adam med en drös vänner. Riktigt trevligt!

Tisdag:
Mamma ringde vid tio och skulle komma och hämta mig för att vi skulle iväg och träna, men jag var alldeles för trött vill jag lova. Asså det går inte att sova när man har drukigt!!! Så jag sa att hon fick gå själv och jag somnade om nära min raring. <3 Nu har vi precis kollat på Våra Bästa År och ikväll ska vi nog bara hyra film och muuusa :) För imorgon är det party igen, herre gud jag tror min lever komer se ut som en kompost efter det här lovet. Hallelujah!

// Daniella



Bilder från gårdagen, dag - kväll. Mer kommer senare

Dagen



Kvällen


Mer bilder från kvällen kommer upp senare när Emelie har skickat dom :)


image193

Kommentarer
Postat av: Andrea

ses ikväll gullet :D

2007-08-01 @ 12:00:20
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se
Postat av: Daniella

Andrea: Hade super kul med dig :)

2007-08-02 @ 19:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback