Måndag

Idag hade jag planerat att sova ut men det såg emma till att den planen gick i krasch. Tack tack! Men jag och Jim låg kvar i sängen och myste. Gick in och fixade frukost, gick ut och kollade på våra bästa år och sedan tog vi oss i kragen och åkte till shärholmen för att shoppa lite.
kvällen, eller rättare sagt vid fem tiden så åkte jag ut till Emma för att äta middag, bada bubbel pool och för att snacka skit. Men vi fick något ryck och åkte till skopunkten precis innan det stängde. Jag hittade massa fina skor men eftersom plånboken inte är så stor som jag vill så struntade jag i de.
Jag kom nyss hem, sitter här i bikini för jag orkade inte byta om efter att vi hade badat. Ska in i duschen snart. Gud det hade ju varit lite kul om jag hade blivit stoppad av polisen när jag körde hem. "Hej konstapeln, jag har bikini, wanna have some sex?"

Nej duschen kallar / Daniella <3


Dagens shopping:




1-2. Gula och rosa linné shorts. Alltid bra och framför allt kul att ha lite färg.
3. Marilyn skjol som är hög i midjan och har en roset på sidan. Vit skimrande.
4. Troser och BH i leoprad mönster. Grr sexi ;)
5. Rosa fjortis/sommar bikini.




image155

Världens sötaste Tilda <3

Kommentarer
Postat av: Therése

oh :D snygg kjol. vart har du köpt den? puss!

2007-07-23 @ 21:12:44
URL: http://touchoftess.blogg.se
Postat av: Anonym

söt unge! :) får ja va barnvakt? höhöhö/AHLWOODAN

2007-07-24 @ 12:28:20
Postat av: Daniella

Tess: Tck så mycket :) Köpte den på Gina i skärholmen. Puss
Emelie: Hahaha ja du får väl fråga ;) hahaha

2007-07-24 @ 16:34:42
URL: http://daniellaclaesson.blogg.se
Postat av: Malin

God-damn, snygga shorts! vart har du köpt dom? :)

2007-07-26 @ 20:24:41
URL: http://malicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback