Onsdag - Torsdag

Lite sen med uppdatering från gårdagen men watta häck det funkar det med :)

Onsdag
Låg och degade i sängen på dagen. Kände att kroppen höll på att dö av rastlöshet så bestämde med Tom och Sofie att jag och Jim skulle dit på kvällen och spela gitarr spelet och dricka lite :) Kom dit runt sju tiden skulle jag tro. Hade trevligt och avslappnat. Sen vid nio tiden åkte jag och jim till emelie och henke, blev kvar där till en stund efetre midnatt. Jag och Fabbe har blivit värsta polers nu vill jag lova ;) Jaa alla blev väl lagom dragna och hade syyper nice kväll!

Torsdag
Vaknade vid halv nio av att en idiotgranne höll på att ta ner träd. Gaaahh! Vem gör sånt på morgonkvisten? :O nåväl efter mång om och men så somnade jag om, sen plinga linga så fick jag sms av mamma. Gud ville nog inte att jag skulle få sova, men jim låg där typ halvdöd - skönt för honom. Men sen somnade jag om igen, tack gud! Men vid halv elva tiden såg jag att solen sken och då fick jag dåligt samvete av att ligga inne och ruttna så jag väkta jim sen efter en dryga timme var vi på stranden med mamma. Hon hade köpt sallad mm´mmmm´mm!!!
Ikväll vet jag inte vad vi ska göra? Tror jag ska iväg och träna, men vi får väl se, jag brukar lyckas komma på någon anledning för att stå över ;)

Woohhooo imorgon är det krooogen!! // Daniella



Lite ego pics från gårdagen




Min underbara pojkvän <3

image167


Kommentarer
Postat av: klimpen

tack för bilden. den är ju verkligen.... speciell:P

2007-07-26 @ 17:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback