Sommar och sooool

Tjohooo i stugan!


Hmm vad har hänt senaste tiden? Inte mycket skulle jag tro.

Idag har jag varit nere hos pappa och solat och åkt massa gummi ring efter båten :) Juste har börjat lära mig köra nu så snart kan vi åka ut och roa oss själva med båt skrället. Härligt! Snart så ska jag och Jim till Tom och Sofie, färga hår och allt det där som jag skrev förut. Det har inte blivit av tidigare men nu jäklar ska man bli snygg i håret, hmm är det troligt? Får väl se ;)

Imorgon ska jag nog slå en plinga till Emma och kolla om hon vill bada och sånt, åka gummi ring ännu mera :D På kvällen ska vi upp till stockholm. Jag, Jim, Sofie, Tom, Katta, Kenta och mamma. Gå krog runda och äta i gammla stan, mysigt!

lördag är Jim äntligen leeedig! Längtar efter att gosa i sängen på morgonen. Sen på eftermiddagen (om det är bra väder) ska hela tillberg släktet + en levin komma ner till pappa så ska vi åka ring, vatten skidor och på kvällen ska vi grilla och dricka gott. Längtar :)


Nej nu ska jag kankse kleta på mig lite smink och lite onersvettade kläder för just nu lucktar jag anuuuus! (typ) 

Juste har fått inbjudan av Jello också till nästa lördag då hon fyller år :) Lökal fest och sen ut på krogen, kul kul kul!

//Daniella


Kommentarer
Postat av: Jello

Jag saknar er!
(fredag, inte lördag:P)

2007-07-05 @ 23:44:43
Postat av: Daniella

Jello: Ohhh jag saknar dig me!!! Ojoj måste skriva in de i allmenakan, men inte en chans att jag missar de :)

2007-07-06 @ 11:19:47
URL: http://daniellaclaesson.blogg.se
Postat av: Sofie

Vart håret bra när det hade torkat? hahaha!! :D

2007-07-06 @ 12:26:07
URL: http://lesvin.blogg.se
Postat av: Daniella

Sofie: hehe jaa det ser inte lika vitt ut nu iaf. Tack så mycket <3

2007-07-06 @ 13:23:19
URL: http://daniellaclaesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback