Sommaren är kort - Det mesta regnar bort!

Nej nu är jag så jäkla less på det här vädret. Tillåt mig att protestera please! Asså nu har det gått mer än en månad på lovet och hur många dagar har det varit sol? NADA! Serisöt så är jag lite less på morder jord, kommer vi och kissar i ditt hem eller? Nu får det vara nog!!! Knip igen kisstålen och släpp fram solskenet istället.

Jaja nu när det var klart ska jag väl ta mig i kragen (känns som jag använder det uttrycket ganska mycket :/ ) och skriva lite hur jag har spenderat mina dagar....Hmm har inte gjort ett piss tror jag. Känns inte som att det funkar med det här vädret. Igår skulle Jim och jag ut och kanota till en ö och grilla och mysa, men nej det gick inte för att det regnade - suprice! Så hade vi tänkt göra det ikväll, men nej det går inte - för det regnar! What to do, what to do?
Nästa vecka har i alla fall min kära mor semester så då ska vi ligga på stranden, rida islandshästar och förhoppningsvis åka till grönan och på kryssning. Känns som att sommarlovet kommer igång på riktigt då :) Juste ska campa med Sofie och co också, hoppas att Emelie och Henke ångrar sig och vill med dom också. Bara det hela blir av så blir jag lycklig. Men men det blir ju trots allt nästan aldrig som man har tänkt sig. Men hoppas kan man ju alltid göra :)
Imorgon som jag har tjata om förevigt nu känns det som, så fyller Jello år. Gud va jag längtar!!!! Hoppas att det blir bästa kvällen ever. Saknar henne så otroligt mycket, inte träffats sen skolavslutningen :( Men det ska det bli ändring på, sanna mina ord! Juste Jello vad blir det för mat? :) hahaha typiskt mig, matvraket själv!

Katta och Kenta har köpt en ny dator till sig eftersom att Jim och jag tog ut den andra till oss. Så nu har jag hakat mig in på den (okej, den stod redan på men jag ville bara vara lite cool) för att skriva, det är sånt där super skönt tangentbord så man kan skriva hur lääänge som helst. Här ska jag nog spendera mina arbetstimmar när skolan börjar, insperation - YES PLEASE!

Nej nu ska jag fixa iordning mig lite så Jim inte får en hjärtinfarkt när han kommer hem och ser att jag ser ut som mulle meck med pompelipossa frilla.

//Daniella


      18 år imorgon!          

image112

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback