Stockholm stockholm stad i världen- stockholm stockholm världens stad

Hej och hå...

Igår som jag skrev så var jag och jim hos tom och sofie. Spfie färgade håret ¨på mig, hahah det vart typ heeelt vitt..men nu när det är tvättat och torkat ser de bättre ut :) Danke Snuffan!

Idag har jag bara legat och degat (rimmar!!!) i sängen, super skönt vill jag lova! Men jag tog mig i kragen och hoppade in i duschen och nu ska jag göra göra mig iordning. Vid tre kommer min älskling hem, gud va jag längtar! Och vid fem ska vi ta tåget upp till stockholm. Ska äta på resturang i gammla stan tror jag eller på söder. Nej gammla stan e mysigare :) Hoppas tom och sofie följer med, lät så på dom igår iaf!

Imorgon skulle hela gänget vara nere hos pappa och bada och sånt med eftersom vädret suger så blir det inte av :( Nåväl får flytta fram det och hitta på något annat att göra :)

Nu ska jag sminka mig och leta kläder inför kvällen // Daniella

image99

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback