"Tältning"

Ja som ni kanske har läst så skulle jag och J kanota ut till en ö och tälta..allt började bra men.....


 

1. Vi har äntligen hittat våran tältplats. Jim och det uppfälda tältet är på plats.
2. Jag har bäddat och försökt få en liten sovrumms känsla.
3. Jag får panik när jag inser att det är HÄR vi ska spendera natten.
4. Men helt plötsligt ser jag den "fina" utsikten.
5. Ångesten kommer tillbaka och vi tar till drickan.
6. Efter några glas hamnar vi på rygg och lägger märke till utsikten uppåt.
7. Jag och J har bestämt att det här funkar inte, vi måste hem! J ser besviken ut medans...
8. ...jag är hur lycklig som helst att ÄNTLIGEN lämna tältet och komma hem till sängen!
9. HEMMA!!!

Får väl lov att försöka tälta någon annan gång ;)

Imorgon ska jag + tillberg familjen till Kolmården :D



Här är lite bilder från takfesten i lördags..Varsågod mamma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback