Tisdag

Halloj alla läsare!! (inte för att ni är så många för tillf'llet men watta häck)

Idag sov jag och J ända till klockan ett! Korse jisses! Ändå har jag varit trött typ hela dagen, kan man sova så länge att kroppen tror att man ligger i koma kanske? hmm...Vi åt frulle, fruktsallad mm´mmmm´mm! Sen åkte vi ner på stan eftersom J har fått sin lön precis :) Jag hittade en super fin kläning på MQ, som han köpte åt mig <3 Sen hittade vi ett fint linné till honom, jaa än en gång BLÄÄ för linnén på killar men nej nej nej J är super fräsch i de..eller bara om dom är fina :)
kvällen, eller jaa runt sex åkte jag till Emelie, gosade med Fabbe. Gud vilken söt kanin!!!! Jag tror jag ska stoppa den innanför tröjan nästa gång jag är där och springa fort som fan! Var hur som helst super trevligt, inte träffat Emelie på jääääätte länge. Kanske ska träffa henne och Henke imorgon också, hoppas!!!

Idag har jag, jim, mamma, sanna, kenta,katta,tom,sofie,nettan och mange bokat kryssning med Cinderella, vi åker nästa torsdag woohhoo!!

Nu ska jag kolla film och äta pistage nötter, jammi!  //Daniella



Jag och Em, äkta vänskap kan aldrig gå i krasch <3

image156

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback