Uppdatering

Usch nu har jag blivit så där dålig på att skriv igen, fu skäms Daniella! Men det ska det bli ändring på eftersom det finns saker att skriva om jag är bara oerhört lat.

I fredags kväll var tom, sofie, jag, jim, kniven, emelie, henke och nå´gra fler av toms polers hemma hos honom. Runt elva fick vi för oss att gå ut på krogen /trots att emelie och sofie inte fyllt) så det misslyckades ju. Men de var inget att hänga läpp över för sen åkte vi och efterfestade hemma hos snuffan, roligaste ever tror jag :) Toppen kväll!!!

I lördags var det dags att fira Henke som hade fyllt 18 år när vi var nere i sunny beach. Det som skulle bli en grill kväll vart enbart party istället. En nykter kväll för mig eftersom jag bestömde mig för att vara en förnuftig kvinna och köra bilen hem istället. Rolig kväll och det besta var nog när jag, jim, tom och sofie åkte till donken. Salt-peppar-seveter och sugrör hahahahah! (intern skämt men roligt som fan) Trodde jag skulle kissa på mig! 

Igår när jag kom hem efter att ha varit ute och rejjsat med mamma var tom och sofie hemma också. Vi satt och snackade om allt och inget. Jag är sååå glad att Tom är tsm med någon av mina bästa vänner :D Vi planerade lite sommar planer, en hel del kul som vi ska göra i sommar blev det till slut. Längtar till augusti!!!! Och sen i veckan så ska sofie hjälpa mig att färga håret och klippa det lite. hoppas vi gör det till en hel kväll så kan boysen sitte och spela gitarr spelet :)

Ja det var väl de. Nu ska jag lägga mig ute och bättre på brännan / Daniella 

Bilder från i lördags :)


Kommentarer
Postat av: Andrea

söt ella :D

2007-07-03 @ 19:21:35
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback