Veckan som har gått

Nej nu blir jag så less på att inte ha uppdaterat min blogg eftersom då tror folk att jag inte har gjort ett piss. Men så är inte fallet mina damer och herrar :) Men nu har jag glömt vad jag har gjort vilken dag så det är skit samma så jag chansar lite...


Onsdags: Jag och Jim kom äntligen iväg på vår camping tur som vi har snackat om i år och dar! Och nu kom tältet till användning, för denna gång fegade jag inte ur som förra gången :) Klockan två bestämde vi oss för att åka till Farstanäs Camping som ligger typ i Järna. Var där till fem, och tältet var klart runt halv sju.  Efter lite vin och musik slog klockan sju och vi gick ner till Micke, Milla och Tilda (min morbror och hans "tjej" och deras dotter på 1 ½ år, dom är 24 år) och grillade och drack gott. Hade en super trevlig kväll men runt halv tolv tiden kände alla att det var dags att tacka för sig så vi återvände upp till vårat tält. Jag trode att jag aldrig skulle somna men tillslut lyckades jag...

Torsdag: Vaknade av att Jim kröp nära nära nära i ett fuktigt tält klockan halv åtta och sa att han inte kunde sova längre. Vi tog vårat pick och pack och åkte hem och fortsatte sova i en varm och MJUK säng ända fram till ett :) På kvällen kom Olle, Stina, Tom och Sofie hit då det var grillkväll hemma hos Tillberg. Åt massa gott och drack förmycket gott. Kvällen slutade halv tio för mig...mindre kul.

Fredag: bar det av till Pershagen för att äta middag hemma hos Levinarna :) Här bjöds det på dricka och mat i massor! Så mycket god mat hade jag nog inte sätt på länge (hmm kvällen innan kanske ;P ). Hade super trevligt med Nettispalettis (Sofies mamma), Mange-Bange, Nisse och Tom och Sofie såklart. Tck för en super kväll!

Lördag: Igår pustade vi äntligen ut efter allt drickande. Hyrde film och bara kelade kvällen lång. Men jag hann med en liten tur på stranden med morsmors på dagen :)

Söndag (Idag): Var ute vid Farstnäs runt hakv elva, åt frukost där med mamma. Sen låg vi och stekte fram till ett tiden då vi gick till Micke och Milla.. och Tilda såklart. Grattade Micke som fyllde 24, happy födelsedag! På kvällen idag har jag och Jim varit nere hos pappa och Louise och ätit middag och varit ett stycke sociala.

Imorgon: Ska jag och Jim ner till stan för att shoppa kläder till på fredag då det är krogen som gäller. Längtar som satan eftersom jag har lyckats skrapa ihop ett gäng som ska med, det är bara att hänga på vet jaa...På kvällen ska jag och Jim troligtvis träffa Emelie och Henke, får väl se vart vindarna bär :)

Sussilullan



Bilder från Jellos födelsedag :)



Kommentarer
Postat av: klimpen från bulgarien

vart gick sofie och tom hemma hos sofie? dom försvann ju vid ett antal tilllfälllen i en circus på 20 min ?????????:O:O:O:(:(:/:/:/

2007-07-22 @ 23:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback