Come on and comfort me

Igår tog vi det bara lugnt kollade fotboll och tog det lugnt men sen vipps så ringde emelie, som var lite på kakaluuren, och frågade om jag kunde vara lite fylletaxi för dom hade missat tåget och självklart ställer man upp för nära och kära. Jag höll på att dö av garv när hon kom in i bilen och sofie och henke var nog lagom trötta på hennes "är det foooootboll eller?". Livade upp vardagen.
Nu sitter här och kollar på "Världens smartaste barn" man känner sig lagom blåst när dom som är 12år kan svaren på frågorna och jag inte har en sussning, men vissa kan jag faktiskt ;) Är iaf heeeelt ensam hemma hos mamma nu, J är ute och övningskör och jag bara väntar på att han ska komma hem och hålla mig sällskap. Har precis varit och handlat inför veckans alla middagar, blev inte så mycket eftersom vi ska äta på Grönan på torsdag och sen hemma hos J också, men liiite vuxen känner man sig när man stor handlar ensam (yeah vuxenpoäng). Har hunnit sola en stund idag också, man måste ju bara nämna vädret! Nu är det sommar nu är det sol - nu ör det ko skit i hagen, som jag brukade sjunga när jag var liten.
Imorgon är det en jäkla svenska lektion  som jag starkt övervägde att strunta i men sen kom jag på att Jello och jag har bokat tumba scen för ett genrep inför fredags avslutningen. Slutar skolan på fredag till skillnad från andra :) Efter det är de möte med avslutnings komitén så det visar sig bli en ganska lång dag imorgon trots allt, jaja bara att bita ihop!

Nu ska jag göra lite mysigt här innan J kommer hem ;)

//Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback