Happy Birthday

Ojoj nu har jag varit så där seg igen på att skriva, men vatta häck.
Igår fyllde min älskling pälskling 18 år <3 På kvällen kom lite vänner och firade, massa bilder finns på http://ahlskog.blogg.se eller haha kanske mest bilder på henne och mig men så kan det vara om mann är bästisar och har fått i sig lite dricka. Super trevlig kväll iaf och fins pressenter också, öl glas, tröja, dricka och sist men inte minst en jordnöttsskål (as tuff). All inredningsgrejer passa super bra i vårat nya hus. Så tack från mig med ;) ! När alla hade dragit stannade Emelie och Henke kvar till typ två så snackade vi strunt och hade trevligt!
Idag fick Jim sin pressent av mig, en spa dag. Kom till spat runt tolv, åt lunch, badade bubbelpool och bastade ång bastu, fuck lite panik för det kändes som att jag var i en regn skog och inte kunde andas :/ Runt tre fick Jim sin första behandling, då kopplade jag av med en tidning och lite frukt. vid halv fyra fick vi båda coffé skrubben. Har redan gjort den en gång föut men den var super skön så jag slog till med den en gång till. Bra nu till vi ska åka till Sunny Beach på tisdag (LÄNGTAR!!!) så vi har fått bort alla döda hud celler och bli bruna som bajs! Ohh I like ;) (eller?)
Imorgon ska vi spendera ytterligare en kväll med emelie och henke, känns skit kul. och typ 100 andra människor. Big time party! Längtar massor! Gud va mycket jag längtar till nu för tiden, men dte är väl bara bra :) Så ska det vara på sommaren!

Grattis älskling, du är mitt allt och det kommer du alltid att vara! Det kommer alltid vara du och jag <3

//Daniella
image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback