Heja heja heja Sverige!

Jahapp nu har man blivit påtvingad en sverige tröja inför matchen, hur snygg känner man sig i det, mjukis byxor och knallrosa tofflor? Helt enkelt min innekvälls outfit. Jaja men eftersom familjen Tillberg är sport tokar så får väl jag göra en affort jag me, GO SVERIGE! Så nöjda? Nog med struntprat.
Igår kväll vart det inte alls någon bio, förvånar det någon vid det här laget? Jag, Jim, Emelie och Henke var hemma hos Emelie och hade det trevlans. Längtar som satiken till Bullen!!! Gud va kul vi ska ha! Och nu är det bara 18 dagar kvar, det går fort när man har kul. Party party och strunt snack på hög nivå, fan va roligt vi ska ha det!
Dagen har jag spenderat på följande sätt. Varit nervös, drukigt tee, varit nervös, drukit tee (det var min morgon), sjungit på kulturskolans dag, hmm det gick ju inte så bra men vatta häck jag hade lite fel inställning och får helt enkelt skylla mig själv, men det vart ju inte falska toner och det är ju trots allt bra :) Kul att emelie och compani var där också (cicci, henke, krille). Gud va jag tjatar om Emelie? Folk tror snart att jag är lebba(!!?), men så är inte fallet hon är bara min bästaste vän *tjitjing*. Efter det åkte mamma till småland så nu kommer vi vara själva igen och det betyder egen lägenhet och egen bil!!! Skönt! Dom kommer väl hem på lördag skulle jag tro, och då har vi redan slutat skolan för terminen. Nu är det inte länge kvar. Jag han till och med sola en stund på eftermiddagen idag också, känns helt overkligt men gudomligt. Skriver inte jag lite osammahängande för tillfällett? Tror jag har blivit liiiiite knäpp :S Nåväl det går väl att leva med.
Nej nu ska jag gå ut till sportfreakarna ute i soffa (jiiippi). Nej inte nedåtpuffar nu, bara uppåtpuffar!

//Daniella

p.s ojoj nu börjar dom med ge mig ett S, S, ge mig ett V, V osv...börjar bli lite orolig nu :)

Min kvälls outfit...
image46

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha söt du é!!!!! :D älskar dig! (ps förlåt om ja var jobbig i bilen. hahahaha ds.)

2007-06-03 @ 01:36:30
URL: http://ahlskog.blogg.se
Postat av: Daniella

Emelie: hahaha det är lugnt :P " e det fooootboll eller?" :)

2007-06-03 @ 12:38:40
URL: http://daniellaclaesson.blogg.se
Postat av: Malin,

Haha, seeexi ;)

2007-06-04 @ 20:10:19
URL: http://malinlovgren.blogg.se
Postat av: Daniella

Malin: Yeah alltid ;)

2007-06-04 @ 21:18:41
URL: http://daniellaclaesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback