Helgens bravader :)

Hej hej på er alla! Tänkte bara blogga en snabbis innan jag kryper till kojjs med min karl, som tydligen är sjuk. Hmm killar blir alltid så pjåkiga när dom blir "sjuka"....

Fredag: Måste nog ha varit den stressigaste dagen i hela mitt liv skulle jag tro...eller jaa iaf topp tre :P Jim och jag var uppe i stockholm runt elva, åt lunch och myste. Tog halv ett tåget hem till södertälje, gick på stan för att växla pengar, gå till apoteket och till banken för att fixa internettjänst åt Jim nu när han är 18 :) Sen efter tio minuter kom Jim på att han hade tappat bort sitt visa kort, så vi fick gå in till banken igen (fick samma tjej som hjälpte oss, lite pinigt) och beställde ett nytt kort. När vi kom hem så hittade Jim sitt "borttappade" kort. Klantarsel...Runt fyra tiden åkte jag och jim för att hämta mamma och sen plockade vi upp Emelie för att sedan åka raka spåret ut till Henke där vi grillade. Runt åtta tiden gick vi till MIcke, där det var big time party! Skit kul att träffa människor som man inte har sätt på år och dar! Andrea speciellt :) Super trevlig kväll, men jag vrickade foten runt elva så jag hoppade mig hemmåt runt tolv tiden kanske, lite trist men men....Snodde en cyckel, eller typ lånade av en kille som satt i ett dicke. Cyckeln var pajj och den tog sönder mina byxor, JIm och jag höll på att dö av garv :) Så det slutade med att vi fick gå endå :P

Lördag: Vaknade ganska tidigt för att vara mig själv, eller Jim väkte mig i och för sig. Vid ett tiden åkte jag och hämtade Sanna så vi kunde åka till Vagnhärad där vi har våran årliga brännboll med släkten. Sociala ett tag sen åkte vi hem. Mitt lag vann, helt sjukt med tanke på att jag hamnade i Gunillas lag och hennes lag har förlprat i sju år på raken, var nog troligen min insatts som gjorde oss till gold keepers. Som vanligt så vann Vera stövelkastininegn så det var bara att lägga sig, men hade trevligt ändå :)

Ojj nu vart det visst ett långt inlägg endå, men men, den som inte vill läsa behöver inte :P

//Daniella


Kommentarer
Postat av: Andrea

aww vad söt :) skit kul att träffa dig med, men nu har vi ju hela sommaren att ta igen också!!!

2007-06-17 @ 15:48:39
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se
Postat av: Daniella

Jaa jag vet. vi måste träffas efter jag kommer hem från Sunny Beach :)

2007-06-17 @ 15:52:41
URL: http://daniellacaesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback