Sol, vind och vatten

Tjenixen!

Var det inte ett tg sen jag bloggade, eller känns det bara så? Nåväl här är jag ialla fall. Vet i kattsen vad jagf ska skriva, vad har hänt som är intressant? Jo just jaaa. har ÄNTLIGEN flyttat ut till vårat egna lilla hus jag och Jim, ojj nu låter det som att det var helt vårat :S Men icke- är en stuga (nybyggt) som ligger nära Jims föräldrars hus. Super mysigt. Höll på med de hela dagen igår och nu sitter jag här ute :) SKÖNT!
Idag har jag bara legat ute och solat, bränd daniella, bränd daniella! Fy va ont det gör, mina kinder ser ut som två tomater. Men det hindrar mig inte ifrån att pressa lika mycket imorgon. Kanske ska ut till någon strand eller bara ner till bryggorna vid pappa- får se.
På onsdag fyller Jim 18, ska bli super kul!!!! Först ska vi upp till stockholm hann och jag, äta lunch och bara strosa. Sitta på en ute servering och dricka lite vin låter väl inte helt fel :)Vid sju kommer släkten hem till Jim, jordgubbstårta! Sen vid åtta/nio kommer en drös med vänner till jim och mig så ska vi ha lite trevligt. Vällkommsdrink och hela balleten :D
Nej nu ska jag vara social med Emelie på msn

//Daniella

Kommentarer
Postat av: Anonym

ey, det ska va dåligt väder imorgon så du kan nog inte sola. too bad!

2007-06-11 @ 19:29:45
Postat av: Daniella

Anonym : Nej usch jag märkte det, hmm kanske är lika bra så jag inte bränner mig ännu mera :)

2007-06-12 @ 13:53:50
URL: http://daniellaclaesson.blogg.se
Postat av: Emelie

haha, fattaru inte att det var jag som var anonym :D "anonym ahlskog" JAO! pösspårä.

2007-06-12 @ 17:17:12
Postat av: Daniella

Men jag ser inte änns att det står Ahlskoh någonstans så de sååå! :P ses imorgom <3

2007-06-12 @ 19:18:06
URL: http://daniellaclaesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback