SOMMARLOV!!!

Kom på att det var typ 427867386 år sen jag bloggade. Trots att det har hänt roliga saker så saknar jag både tid och lust för bloggen, plus att det är super väder så jag vill ligga ute och steka. Har iaf spenderat en hel del tid med Emelie och Henke, kul att träffas i nyktert tillstånd, känns som förut mer då. :) Sen har jag varit med farmor också, vi lyckades ta oss till stockholm för jag skulle på sjukan (inget allvarligt bara vanlig koll), hade super kul :) Ganska coolt att vi har samma sjukdom, inte så konstigt eftersom det brúkar komma varannan genration. Tur för Sanna som slapp och jag åkte dit, eller nja kanske inte tur för jag tar det med en klackspark och lever uit medans sanna kanske hade deppat ihop och tyckt synd om sig själv. Haha guud va olika man kan vara.
Jajaja nog med skiiit snacka. För vi har sommarlov! Gudars va skönt det är. Nu ska jag och Jim snart ner till pappa och sen kommer en drös av nära och kära för att grilla nere vid våra bryggor :) Super kul!
Juste kvällen outfit också.
Klänning(egentligen natt linne): Fått av farmor när jag var liten,  måste vara år och dar gammal.
Rött skärp: Lindex tror jag
Röda skor (ojj syns kanske inte): Skopunkten

image47

//Daniella

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad för sjukdom? :O

2007-06-10 @ 12:11:07
Postat av: Daniella

Anonym: Reumatism så de är ingen big deal :)

2007-06-10 @ 21:40:00
URL: http://daniellaclaesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback