You can stand under my umbrella

Hej och hå slå i en tå!


Tänkte bara skriva ett sista inlägg nu innan vi far till Bulgarien jag, jim emelie och henke. Gud va skönt det ska bli btw.

Igår: Kom pappa och Louise hem som jag skrev tidigare. Jag och Sanna gjorde värsta mys middagen och var nog en av världens bästa välkomskomité skulle jag tro ;) Dom var bruna som två skit korvar (vilket jag också ska bli) . Men sen var det insident som jag tycker är ganska viktig i det hela, eller den inkluderar bara mig men vatta häck. Jag satt på toan efter middagen, sen blev jag lite rastlös när jag satt där och...jaa klämde...så jag rotade lite i lådorna som finns. Som tur var hittade jag två vaxstrips och eftersom jag aldrig har vaxat bennen så tänkte jag så klart att det var as ballt att prova så jag klistrade på dom på högra låret- sen vågade jag inte dra bort dom så jag satte på mig byxorna och gick runt med dom på benet i typ två timmar. Sen kom jag hem till Jim igen och han fick hjälkpa mig att dra bort dom och nu har jag två kala fläckar på mitt högra lår. NICE!

Idag: har det varit en stressad dag, eller nja föresten. Började med att jag och jim åkte ned på stan och hämtade ut våra leva (bulgarien pengarna). Körde hem honom igen och sen åkte jag till emelie, var där i typ 30 minuter sen åkte vi till sjukan och plockade på Andrea, sen rejsade vi tre till ÖB för att Emelie skulle köpa schampoo och liknande till resan. Eftre det åkte vi och plockade upp Sofie som också såg ut som en bajskorv eftersom hon precis kom hem från Turklandet. Åkte därifrån till Tess där vi blev kvar och kollade på en film och skrattade lite. Hade super kul och trevligt för den delen. Efter några timmar körde vi hem andrea, och efetr det åkte jag, emelie och sofie ut till sofie och åt mackor och var lite trevliga mot varandra efetrsom vi åker utan henne (bbuuuaahh). Och efter det (hmm borde komma på någon synonym åt "efter det") körde jag hem emelie och åkte ner på stan till mamma. Åt super god Suschi som en liten farväl middag. herre gud det låter som vi ska vara borta i år och dar men men...Och nu sitter jag här, färdigpackad och nervös för morgondagen.

Imorgon: SUNNY BEACH HERE WE COME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

//Daniella

Kommentarer
Postat av: Emelie

"och plockade på Andrea" vad plockade vi på henne? LOPPOR eller? ;D höhö. Ses imorgonbitti!

2007-06-18 @ 21:46:52
URL: http://ahlskog.blogg.se
Postat av: Andrea

hahahahahaha

2007-06-19 @ 11:24:47
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se
Postat av: Sofie

Kommer sakna diiiig! Ha så kul nu stumpan :) LOVE!

2007-06-19 @ 11:47:58
URL: http://lesvin.blogg.se
Postat av: Andrea

KOM HEMRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

2007-06-25 @ 19:40:49
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se
Postat av: Daniella

Emelie: hahha jaaa såg du inte lopporan :O :P
Sofie: Saknat dig med, men det ryktas om att ni kommer hit ikväll :)
Andrea: HEMMA!!!!

2007-06-27 @ 12:50:10
URL: http://daniellaclaesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback