Årets första vårdag!

Äntligen kan man plocka fram vårjackor och lite somrigare skor. Om bara några veckor kan man säkerligen gå med pumps och kjol, hoppas att sommare kommer riktigt tidigt i år!

Idag hade vi bara två lektioner, super skönt! Eller bara jag, jim och adam hade två lektioner eftersom våran grupp fick arbeta hemma på samhällslektionen. Idag ska jag ha min första sång lektion igen också, lite seg jag har inte fattat att dom har börjat så jag har väl typ missat en halv termin eller nått. Men nu är det dags igen! Tralala.

Imorgon är vi kanske lediga. HOPPAS! Har bara två lektioner och den ena är möjligtvos instäld. Och det är a big NO-NO combenation eftersom det är ett fåtal som kommer gå på en lektion, jag är en av dom som inte kommer gå.

Dagens BUU: Det analoganätverket (eller nått sånt) har lagts ner så man måste hålla på att ställa in alla kanler ige och det tar år och dar!

Dagen WOHO: Vår såklart. *tjitjing*

//Claesson

Kommentarer
Postat av: Andrea

snygg blogg du har nu, I like it!!! :):)

2007-03-12 @ 21:19:50
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se
Postat av: Daniella

Andrea: hehe jag har Emelie att tacka, hon som har fixat den här urtjusiga bloggen :)

2007-03-12 @ 21:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback