En sån där rolig lista :)

KLÄDER
Vad använder du just nu för jacka? Jag brukar ta min fins bruna päslväst som jag fick av Jim på julafton eller den svarta trenchen!
Vad använder du just nu för skor? PUMPS! Stakars mina fötter, dom är inte vanna så här i början på våren. Vattenblåsor :/
Favoritfärg på kläder? Svart är skit fränt, helst med en tatch av guld också :)
Favoritmaterial på kläder? Ingen anning? Behagligt?
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Mycket mer än plånboken tillåter!
Favoritaffärer? H&M lätt!
Favoritmärke? Ingen anning, blandar märken och "billigt"...


GREJER
Vad har du för:
Plånbok? En rosa chanel, skiit fin
Smycken? Just nu? Pärlörhängen med tillhörande halsband.
Solglasögon? Inga tyvärr, jag lyckas alltid pajja eller tappa dom i slutet på sommaren så nu ska jag köpa nya, på fredag uppe i stockholm blir nog bra!
Nagellack? Franskmanekyr (Jim klagade på mina röda)
Mp3? Vet inte vart jag har agt den, brukar sno Jims ipod :)
Mobil? Den där rosa motorloa som nästa alla har.


BLANDAT
Var har du i din:
a) jackficka just nu? Inget, hatar att bära omkring på skaer i fikorna!
b) handväska eller liknande just nu? plånboken, skärp, linne, kofta, pennor, paset, körtilstånd, antekningsblock, plastfika, nyklar, cigg, lighter,deo, läppsyl och vaselin.
Vad är du beroende av? Jim Tillberg <3
Vilken sorts lipsyl använder du? Maybelline - shiny licious, fruity gloss
Vad tror du på? Ödet
Vad köpte du senast? Hockeybiljetter
Har du nåt husdjur? Två hundar, Simba och Freja
Vad bor du i? Hos Jim, hos mamma på stan, hos pappa på Talbystrand

hehe jag snodde listan från Andreypandrey :) www.andreaepalmqvist.blogg.se take a peeek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback