Estockholmo

Underbart vädet ute och jag känner att jag verkligen har tagit vara på dagen! Så skön känsla när man inte känner att man bara har kastat bort en dag genom att ligga i sängen och slöa. Klockan halv tolv kom mamma och plockade upp mig och Jim, körde oss till liljeholmen och därifrån tog vi tunnelbannan till stockholm central. Har shoppat en jacka och solbrillor. Hittade en jätte fin väska också, men jag väntar nog med den tills jag ser hur myvket pengar jag gör av med i helgen. Har strosat runt där uppe tills nu.
     Snart ska jag göra mig iordning en anning till vi ska på hockeyn, kul det ska bli :) Efter det ska vi noh bara hem och kolla film. Tom och Niklas hyrde filmer igår så vi snor dom tills ikväll.

//Claesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback