Ett års dag, jobb och hockey

 Jag tänkte uppdatera lite, jag har varit för lat för att skriva dom senaste dagarna så här kommer en hel redogörelse av min helg och lite till :)

I fredags var jag sjuk, som jag skrev. Vi hyrde massa film och bara möööös! <3

I lördags firade jag och Jim ett år, som många kanske redan vet. På dagen firade vi väl inte så mycket, jag och mamma åkte till stockholm för att jag skulle skriva teoriprov för körkort, 52 är godkänt och jag fick 51, faaan va sur jag var! Men bättre lycka nästa gång, heldre ett poäng i från än 25 poäng. Efter det åkte vi på kalas och inte förns vid halv fem så träffade jag Jim då jag kom och överaskade honom på olarys där han satt med sina polers. Tod en cider och kollade klart på hockeyn som ssk dessvärre förlorade. Men efter det så tog jag mitt pick och pack och gick upp till mamma och pörjade piffa till mig. Vid sju kom Jimupp lagom berusad och vid kvart i åtta så gick vi till La Cantina, super mysig resturang! Pretty dyrt, men vad gör man inte för en ett års dag. Faktiskt den första jag har firat :) Hade super mysigt och efter det så gick vi till Melody och tog ett glas dricka med min mamma och Jims pappa. Sen var vi på texas, sen olarys igen, sen texas igen. Riktig trevligt faktiskt, var med jims bror och hans kompisar. Världens bästa ett års dag <3 Jga har fixat ett jätte fint kollage på bara massa bilder på mig och Jim och satt in i en ram som han fick, av honom fic jag ett jätte fint diamant halsband. Gullunge min lilla Tomountain <3

I söndags tog vi det bara lugnt, kollade massor sex and the city och bara mööös. Jag mådde inte så värst bra så Jim fick ta hand om mig gentleman som han är!

Idag slutade vi vid elva typ, super skönt! Har varit runt och letat jobb. Det är väl dags att börja leta lite nu! Idag fick jag värsta panikattaken och åkte runt med mamma till alla möjliga ställen och kollade efter jobb, det värsta är ju att alla låter så himla trevliga men man är ju aldrig säker på om dom bara vill vara schysta eller om dom verkligen behöver hjälp över sommaren och helger. Hoppas Hoppas!! Ikväll ska jag och Jim på hockey, ovaligt? NAH AHH! Tycker vi har så mysigt när vi går på det :)

//Claesson

Kommentarer
Postat av: alexandra

ni är för söööööööta :)

2007-03-27 @ 00:46:18
URL: http://alexandrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback