Har inget bättre för mig

så jag snor en lista av Alexandra :)

Höger- eller vänsterhänt: Höger!
Humör just nu: Ganska glad faktiskt, aningen trött
Favoritgodis: Lakrits, mmmm
Är det nåt du absolut inte äter: Röd fisk, typ lax och regnbåge!
Kläder just nu: Sommriga, klänning är nice
Musik just nu: Radio och lite schlager 
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Romantiken
Sommarplaner: Massor! Ska utomlands sen hoppas på lite roadtrip!
Fisk eller badkruka: Badkruka
Längd och vikt: 162 cm (ganska nöjd) 64 kg (inte så nöjd)
Favoritväder: SOL SOL SOL
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Jim, radio och massa glass :P
Spelar du nåt instrument: Nix, jag skulle vilja spela gittarr
Morgon- eller nattmänniska: Inget av det dessvärre, jag är väl en dag-människa
Sparare eller slösare: Slösare tyvärr
Vem/Vilka är viktigast för dig: Jim, Emelie och Emma <3
Bästa film: Mulanroge (no idea hur det stavas) 
Tror på liv på andra planeter: Njjjaaee
Kommer du ihåg din första kärlek:
 Jepp
Älskar du henne/honom fortfarande: Nix
Har du några homosexuella vänner: Nej tror inte de (men jag har några som jag tror kommer ut snart)
Tror du på mirakel: JAA :D 
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, om man verkligen älskar den man är tillsammans med så!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Vad betyder tolerant? :/ 
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej jag älskar att vara lyckligt kär!
Hur många barn har du, vill du ha: 1 barn, en tjej som ska heta Ängla
Bio eller promenad: Bio såklart, mysigt till tusen!
Är du kittlig: hehe jaa, under fötterna och på insidan av låren. Jag håller på att tuppa när Jim kittlar mig där!
Snarkar du? Ja det sags att jag gör det, men jag tror inte på de :P
Stjärntecken? Fisk, swim swim swim
Rädd för insekter? Njae. getingar möjligtvis  
Äckligaste insekten: MASKAR!!!
Största svaghet: Gråter lätt, om jag är arg, sur eller ledsen
Det här är jag bra på: Sjunga :)
Bästa bok? Läser inte så mycket men typ inom stängda dörrar (om den heter så)
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att bli smal av att äta massa gott :)
Vad vill du jobba som? Tv-Hallåa, jag går faktiskt media!
Chips, morötter eller godis? Godis lätt
Pizza eller hamburgare? Vet inte, jag är inte så mcyket för skräpmat
Skriver du dagbok? Nej jag skriver blogg. Förutom om jag sover hemma hos Emma, då skriver jag dagbok :)
Har du någon flickvän/pojkvän? Jepp, den bästa av dom alla!
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Nja, joo troligen! Vill ha en fjäril i jumsken
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Inte så städat
Gungar du på stolen? Nej jag snurrar om det funkar :)
Hur är din drömtjej/kille? Som Jim, alltså lite som jag själv!
Hur många syskon har du? 1 Syster 
Vad är du mest rädd för? Att vara ensam
Är du rädd för blod? Nej faktiskt inte
Saltar du på maten? Nej! Hualigen!
Gillar du att sjunga? I love it!
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Meida / Journalistik. För jag vill bli tv-hallåa eller krönikör 
Anser du att du är stark? hahahhaa neeeej! 
Brukar du sola? Nej jag använder Dove brun-utan-sol grejjen
Vad gör du om du får hicka? Har det hela dagen då! Vet inte varför, blir som någon slags sjukdom!
Röker du? Nix..
Snusar du? Nej nej!
Kaffe, te eller inget? Te när det är kallt ute och man har ont i halsen
Har du en besatthet? Jim <3

Kommentarer
Postat av: Estelle

kul lista!

2007-03-28 @ 11:21:55
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Emelie

Sen när blev maskar en INSEKT? hahahahahahahaha. Kill miiiiiii !

2007-03-28 @ 20:24:19
URL: http://ahlskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback